No i po wakacjach.Jutro idziemy z plecakami uczyć się jak jest tam u was.
U mnie spoko tylko,że dziewczyny mają jutro dwa w-f no i w poniedziałek jak mi sięnie chce.
Zmieniliście klase?Do jakiej klasy chodzicie?Ja do 4 kl.Macie jutro dużo lekcji?Ja mam 7 lekcji.A takie małe pytanko o której kończycie lekcje?Ja o 14:15 ale sa,e dziewczyny bo chłopaki idą wcześniej bo nie mają jutro w-f.Ach szkoła.Uczyć się trzeba.A mam pytanie jak macie nową klase to co najbardziej przykuło waszą uwagęw tej klasie?Moją uwagę szczególnie przykuły szklane kule i krata koło drzwi.Ha ha ha.żąrtuje :-*No kraty jak w więzieniu. tylko białe.
Pisała dla was Gospodarz05
Zdaniem Swyjka:
Kraty jak kraty one mnie przerażają.Siedze z gospodrzem.Nie wiem o co chłopom chodziło z hipopotamem bo w naszej klasie nie była HIPOPOTAMA.Pani miła.No i tyle.Mamy dla was małą niespodziankę na blogu.Związaną z wami moi kochani.Co mam tu jeszcze powiedzieć..gospodarz05 już chyba wszystko powiedział
Pisał Swyjek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz