wtorek, 31 sierpnia 2010

Już jestem

Miałam dostęp do internetu ale na bloga nie chciałam wchodzić.No Swyjek dobrze się spisuje.Może kiedyś założymy innego bloga.Jak będzie mieć konto na blogspocie.
Swyjek dobrze się spisuje i trzeba ją pochwalić.Jutro albo dziś wieczorem ja napiszę opowiadania ale na razie dam tylko zwiastun.
No dodawajcie się do obserwatorów


Bay

Cześć

Mam wa coś do powiedzenia
1.Gospodarz05 właśnie dziś wrócił ciekawe co powie o mnie na blogu jak się ja spisuję
2.Myślę,że podoba wam się moje opowiadanie pt"Pomarańczowe życie"Sorry jeśli robie trochę błędów ale piszę szybko i czasem się pomylęi nawet tego nie zauważę




Bay zaraz napisze coś właścicielka bob teraz u niej jestem

Pomarańczowe życie cz.3

-(...)one wszystko zrujnowały.Zabrały mi Kinge,ona ma teraz Julke.A sama dobrze wiesz do jakiego klubu Julkaży...do klubu Sandry.Mam jeden sposób aby było w naszym klubie więcej osób,ale to napewno zadziała..musi-powiedziałam
-Dobrze,ale jaki?Czy to ma związek ze mną?-zapytała z zaciekawieniem i odstawiła kubek do zlewu
-Tak ma i to duże-zaczęłam powoli wprowadzać ją w mój plan-Wiesz,że każdy Cię lubi i chce z tobą spędzać dużo czasu,nie koniecznie chłopcy.Chodzi mi o dziewczyny.Więc...przez całą zimę będziesz...przewodniczącą naszego klubu...Bo przy tobie każdy czuje się magicznie-powiedziałam,patrząc na podłogę.
***
Był piątek a zawsze w pierwszy piątek miesiąca odbywał się zlot klubów gdzie najpierw były ogłoszenia,potem zaś uczestniczki wszystkich klubów stawały w jednej grupie i od nowa wybierały w jakim klubie chcą należeć.Nadszedł czas na ogłoszenia wyszły wszystkie przewódczynie klubów czyli ja,Sandra i Rose.Mówić zaczęła Rose
-Biorąc pod uwagę,że jest zima ogłaszam,że w moim klubie będzie co poniedziałkowe wyjazdy na lodowisko,potem kiełbaski w altance,gorąca czekolada i zabawa na polu np.Bitwa na śnieżki lub Kto zrobi największego bałwana a dla większych trudności może być i fort.Myśle,że warto dla takich rzecz być w moim klubie-zkończyła i dumnie usiadła na swoim ksześle.Teraz Sandra.Ciekawe co takiego wymyśliła
-Moje ogłoszenia będą dłuższe.W zimie w moim klubie będzie naprawdę fajnie.Będzie was u mnie czekało nocowanie,w tym bitwa na poduszki,pogawętki i malowanie się kosmetykami.W tym czekają nas też karaoke.We wtorki zawszębędziemy szły do kina.W środe na kręgielnie i do klubu tanecznego po klubie restauracja.We środy będziemy mieć wieczór tańcowy wielkie próby w domu ludowym.Czwartki macie dzień waszych pomysłów czyli robimy co wy chcecie,kto nic nie wymyśli czeka go następny czwartek.Piątki mamy wycieczki albo nococwanie u kogoś.A soboty i niedziele macie wolne chyba,że w sobote odwiedzimy kogoś z naszych klubowiczekże jest Elwira bo nie przygotowywałam nic co mam powiedzieć.
-Od grudnia do marca to szefową naszego klubu będzie-Tu zrobiłam przerwe.Lubie być tajemnicza-Brawa dla Elwiry nowej szefowej mojego klubu-powiedziałam i przybiłam piątke Elwirze ona zaś powiedziała tylko:
-Dziękuję naprawdę dziękuję.Chce wam powiedzieć,że nic nie przygotowałam takie to było dla mnue zaskoczenie-powiedziała,puściła do mnie oczko i usiadła na moim miejscu.Minęła godzinna zawsze ten zlot jest po lekcjach a nasi rodzice o tym wiedzą.Wybory już prawie dobiegają końca została tylko Anita.Każdy wie,że Anita nigdy już nie wybierze Sandry więc teraz myślała na demną i nad Rose
-Wybieram Elwire-powiedziała i szybko żdy chciała abym ja była w ich klubie wiecie jak fajnie jest mieć szefową innego klubu w klubie


(Ciąg dalszy jutro)

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Pomarańczowe życie cz.2

Sandra najpierw uśmiechnęła siędo mnie i tylkol powiedziała"cześć" a zaraz po tym słowie odwróciła się do Darii
-Hej.Idziesz dziś do nas?-powiedziała jagby nie wiedziała co się przed chwilę zdarzyło
-No jasne,Do mojej najlepszej kumpeli zawsze-uśmiechnęła się do mnie jagby chciała powiedzieć"A nie mówiłam.Świat nie kręci siętylko tobą,mam Sandre"
Sandra nie odpowiedziała,tylko skinęła abyż poszły.
Była godzinna 16:30 apel skończył się dość późno.
Szłam wolno,nie czekając aż zacznie się ściemniać.Sandra z Darią zapewne były już w domu i Daria o wszystkim powiedziała Sandrze.O nie tego bym nie wytrzymała ja i Sandra jesteśmy przewodniczącymi dwóch innych klubów jest jeszcze trzecia przewodnicząca ma na imię Rose.Na samą myśl o tym co Sandra z Darią właśnie robiły mojemu ślicznemu pokoikowi,łzy zakręciły mi się w oczach.Kiedy przyszedł silny i zimny wiatr,łzy zamarzły.Udało mi się złapać kilka z nich.Teraz jużgorzko płakałam nie wiedzieć czemu.
***
Był 1 grudzień od tamtego dnia upłynęły równe trzy miesiące.Sandra nie odzywała się do mnie przez równy miesiąc,a potem jej przeszło.Daria coraz częściej do nas przychodziła.Nagle z zamyślenia wyrwał mnie dzwonek do drzwi
-Otworzę!-krzyknęłam
Na progu stała zmarznięta Elwira.Weszłyśmy do kuchni i zrobiłam jej gorącą czekolade.
Zaczęłam jej wszystko opowiadać
-Elwira.Spadłyśmy na dno-zaczęłam
-Czemu?-powiedziała i pociągnęła duży łyk czekolady.Była ubrana w czerwony sweterek z niebieskimi dzinsami.Kiedy patrzyła swoimi brązowymi oczami i lekko powiewały jej włosu każdy kto siedział obok niej,wydawało mu się,że jest jakoś magicznie,że ona jest magiczna.Ja nie przypominałam jej ani nie tryskałam taką magicznąurodą jak ona.Ja jestem ubrana w zwykłe dressy i skarpetki z palcami.Moje szare oczy były zwyczajne,miałam krótkie czarne włosy.Urodą nie tryskałam.Strzeliłam palcami i zaczęłam dokańczać
-Bo wiesz Daria i Sandra....

(Ciąg dalszy jutro)

niedziela, 29 sierpnia 2010

Pomarańczowe życie cz.1

Był 1 wrzesień.Szłam na rozpoczęcie roku szkolnego.Było zimno jak na wrzesień.Czułam się jagby zaraz miałby spaść śnieg.Weszłam jużdo sali gimnastycznej gdzie odbywały się uroczystości,gdy nagle wyskoczyła koło mnie Jula
-Hej 12-latko-krzyknęła na powitanie
-Co taka radosna?!-syknęłam w odpowiedz.Byłam na nią zła za wczoraj.
-Nic,poprostu cieszę sięże Cię widze Saro-powiedziała i usiadała koło Weroniki
Teraz już nie mogłam wytrzymać moje zimne palce,iskrzyły tysiącami iskierek ciepła.Zdenerwowana usiadłam koło Dari
Daria przez chwilę na mnie patrzyła chyba się mnie nie spodziewała tak jak ja jej.
Już chciałam jej powiedzieć,że przez przypadek tu usiadłam i ,że muszę poszukać Elwiry kiedy pani dyrektor zaczęła mówić
-Witam was drogie dzieci,witam nowych uczniów.W ten rok będziemy wyjątkowo się kształcić.Wszyscy już chyba wiedzą o tego rocznym konkursie wiedzy.Osoba która wygra nie dostanie samego tysiąca.Wygra też wspaniałąż na ż kupione,miejsca opłacone a hotel wynajęty.Więc chyba warto sięw tym roku trochępouczyć........
Po apelu wracałam do domu.Musiałam niestety iść z Darią..Na moje nieszczęście ona zaczęła trudną rozmowę trudniejszą jaką mogłabybyć ona sama do wypowiedzenia
-Wiesz...Cały czas na apelu zastanawiałam się..no wiesz...dlaczego koło mnie usiadłaś...masz Jule i resztę..więc...dlaczego wybrałaś mnie...ja mam....już moje koleżanki...wiem,że może zabardzo się zastanawiam ale ta rozmowa jest dla mnie..jagby to powiedzieć....trudna...nie chcę Cię zranić zrozum.....ale ja Ciebie niestety..nie lubię........-odetchnęła Daria jagby to co powiedziała było roztrzygnięciem czy będzie 3 wojna światowa czy nie
Już tak kipiałam ze złości kiedy tak jak ona postanowiłam powiedzieć jej prawde ale nie całą prawdę
-słuchaj-zaczęłam-Ja Ciebie też nie zabardzo lubię to,że koło Ciebie usiadłam było przypadkiem bo Jula-tu przerwałam-ZresztąCie to nie obchodzi.Więc się zdenerwowałam.Ja nic do ciebie nie mam.Jesteś dla mnie powietrzem.Kiedy to wreszcie zrozumiesz.Ty nigdy nie będziesz podobna do nas....
Nagle podbiegła do nas moja siostra bliźniaczka Sandra....


(Częśćdalsza jutro)

Nowa redaktorka blogu to Swyjek

Cześć jestem nowąredaktorkąbloga.Niestety nie mam konta na blogspocie
Co będę robić na blogu:
-MN zagadki(Ja i gospodarz05
-Wieczór konkursów(ja i gospodarz05)
-Wieczór zagadek(ja)
-Wielkie zagadki(ja i gospodarz05)
-Gwiazdorskie zagadki(ja)
-Opowiadania(ja i gospodarz05)
-Rady jak zapobiec nudzie(ja)
-Czadowe wycieczki(ja i gospodarz05)
-Wądrówka po zakątkach świata(gospodarz05)
-Świat zwierząt(gospodarz05)
-Wywiady(ja i gospodarz05)
-Światowe pokazy mody(ja)
-Moda w życiu(ja)
To chyba tyle zapraszam do czytania bo już za chwilępojawi się moój pierwszy artykuł

Bay

środa, 11 sierpnia 2010

Nie będzie mnie

Nie będzie mnie.Nie będę już często wchodzić na stardoll.A to dlatego,że...Przyjechała do mojej miejscowości kuzynka z Wrocławia,a ona jest tutaj tylko w czasie wakacji i tylko na dwa tygodnie,dokładnie wczoraj przyjechala,ale była zbyt zmęczona po takiej długiej podróży.No i jeszcze nie będzie mnie od poniedziałku do środy,z powodu wyjazdu do Zakopanego.Zresztąbyłam wczoraj z koleżanką na basenie i cały dzień nie było mnie na stardoll.I w tych dwóch tygodniach możecie się spodziewać na blogu:Mało notek(czasem wogóle),zero nie obecności i tego,że nie będzie mnie na stardoll.No ale mówi się trudno już za chwilę idę do kuzynki.Wiem,że jak wróce będzie tyle samo obserwatorów.Wiem!!
Ale trudno

Chcę wam jeszcze życzyć miłych wakacji

Bay

niedziela, 8 sierpnia 2010

The sims 3

Pewnie słyszeliście o The Sims 3(2,1)Jest to gra no niby jak świat(heh)Domu,rodzinna i to wszystko.

Uwaga!Uwaga!

Konkurs!

Trzeba zrobić zdjęcie z the sims 3 lub the sims 2
Najładniejsze zdjęcie wygrywa:
Zostanie współautorką,
20 sd(przez bazar)
mały upominek


Zachęcam

piątek, 6 sierpnia 2010

Cennik Metamorfozy

A o to co trzeba zrobić aby mieć metamorfoze bez hasła:
1.Zgłoś się
2.Napisz w prezentacji adres mojego bloga
3.Wybierz metmaorfoze ubraniową albo stylizację
4.Wybierz w jakim kolorze
5.Wybierz styl
6.czekaj
7.jeśli metamorfoza się pojawi na blogu skomentuj dowolną notkę

czwartek, 5 sierpnia 2010

Cennik reklam

Oto co trzeba zrobić aby mieć reklame w poście i na blogu
Wystarczy tylko:
1.napisać w prezentacji nazwe mojego bloga
2.napisać w wiadomościach publicznych tekst reklamy(nie liczy się długość)
3.czekać na nią
4.skomentowaćjeden post
I tyle łatwe za reklame na dwa tygodnie

Jutro napisze jak zdobyćmetamorfoze bez hasła

Im Happy Girl

No nie wiem czy mam zmienić nazwę bloga?Jak już bym miała zmienić to dam wam trochę czasu a wy tylko zagłosujecie na najlepsząnazwęw ankiecie.Co wy na to?Głosowanie rozpocznie się dziś i będzie trwało 3 dni.Koniec nic nie zmienie.Bo wielką uwagę zwraca słowo"Elita"W adresie bloga,no i trzeba zrobić coś z tą "Elitą"Więc postanawiam dodać"Elitę"do bloga.Albo zrobie o tym blog?Nie nie myślcie,że Elita to ta książka!Elita to moim zdaniem pamiętnik(życie)pewnie czytaliście już pamiętnik emogirl to właśnie o to mi chodzi!No ale ciągnę dalej.Zastanawiacie się dlaczego tytuł to"Im Happy Girl"?Właśnie ja też nie wiem.Ale pozdrawiam i serdecznie zapraszam do brania udziału w głosowaniu(ankiecie)


Gospodarz05

Witamy

Cześć
Oto nowy blog o stardoll ale co w nim znajdziesz?
Oto lista dla których musisz zostać obserwatorem:
-blog o stardoll
-metamorfozy
-ciekawostki o gwiazdach
-co tydzień głosowanie na najlepszy blog
-projekty doll
-najlepsze rysunki namalowane przez obserwatorki
-konkursy
-mini konkursy
Powodów jest mase ale wkońcu będzie ich 100